evelina

God morgon! Kul med ett antal nya besökare!

Kategori: Allmänt, Föräldraledig

God morgon, eller god förmiddag! Här tog vi morgon klockan 05.15. Båda barnen skulle upp då. Yay! 

Bara att göra frukost på en gång, koka ägg, göra gröt osv. Här kommer ett av mina största problem (jättelitet egentligen) att jag gör frukost till barnen, plockar undan, flyttar saker närmare sin rätta plats, eller samlar ihop flera saker som ligger "fel" till en hög, blir stressad, och sen står jag där utan att äta frukost. Men nu har jag hunnit gjort allt det, och även har tid tillgodo att sitta ner själv innan vi ska gå iväg.

Idag igen blir det träningskläder. Känns som att det är mest "okej" i andras ögon att ha på sig i flera dagar (utan att jag en tränar). Men idag ska jag försöka gå lite längre, kanske tillomed backintervaller. Får se hur peppen är efter lämning på förskolan och status på barn i vagn. 

Tror även jag är otroligt påverkad av pollen, och vuxenacne/hormonella blämmor. Och i pannan har min finska vän kommit på besök, och gör otroligt ont. Kan även ha fått en reaktion på fransarna jag gjorde i helgen. Kul. Då är den lyxen körd.

God morgon på er iaf, ha en bra dag! 

(null)

Kommentera inlägget här: