evelina

Lilla stora killen ❤️

Kategori: Allmänt, Föräldraledig

(null)

(null)

Idag va en annorlunda dag igen. Han somnade en annan tid och ville sova middag två gånger, så jag bara gick och gick. Till slut hamnade jag på en loppis i Boländerna. Fyndade massa gamla barnböcker, sånna jag själv älskade som liten, den vilda bäbisen (trodde jag den hette) men det va De. vilda bebiresan & barbapappa. Den turkosa om hav fick följa med för att den va så fin bara. Ska åka med Magda nån dag på en längre runda, och då ska jag kolla öppettiderna också, så vi slipper gå & gå. 

Jag köpte även en gammal träleksak/vagnmobil, men den hade blivit så ful, så tänkte kanske försöka måla om den lite, och så kommer det ju lite bebisar i min närhet nu snart, så kan bli en fin present kanske.

Nu har jag och Micke plöjt 3/6 avsnitt av "älska mig" så tragikomisk. Se den om ni vill se nått annat än Krim en stund. 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentera inlägget här: