evelina

Tillbaka för att få utlopp för mina känslor. Och sånt kan jag ju inte skriva på insta.

Kategori: Allmänt

Idag började min föräldraledighet igen. Nu ska jag vara hemma i ca 3 månader, men Micke kommer ju ha semester i sommar också, så jag kommer ju inte vara själv i 3 månader, och sen blir det ju inskolning i augusti, men den tar Micke denna gång. Jag har haft nog med gråtfester på förskolan.

Ja hur ska denna "ledighet" gå då? Jag hade ju X antal mentala breakdowns förra gången jag va hemma, stressen är inte min bästa vän så att säga. Jag klarar inte av att hantera flera saker samtidigt, så som för mycket saker på fel plats, grinigt barn, klä på mig själv (&känna mig någorlunda fin) och komma hemifrån i tid. Så jag har lite att jobba på denna gång. Jag ska försöka göra lite mindre saker, och fokusera på att må bra och ha kul med barnen. Det gör liksom inget om det ligger lite saker framme som inte ska ligga där. Nu kör ja, Wish me luck! 


Louie som fe & Idag ute i parken.
(null)

Kommentera inlägget här: